enligt ett erbjudane. Jag giller nu best det enkla, och är inte uppslukad av design. Vi får se vart det leder. Det är ju alltid så att en får haka på andras ideer.
Apropå miljökrisen och uppvärmningen
av jorden, säger de kunniga att vi har två år kvar på oss att redda vår framitd.
Jag vill möta andra, och driva på. Men måste säkert ta den kontakten själv med folk. Jag blir verkligen inte
nerränd eller nerringd.
Uppskrift på framgång?
Budskapet får inte vara övertydligt, folk hakar på är paradoxer, indirekta budkap, symboler, musik, det moderiktiga. En bara måste komma med i media,
men inte för negativ aktivitet, vi vilja våga vara kreativa, inte se ut som vi har mossa på kläderna alla i hopa. Det att markera med bra kläder borde säkert vara genonförd. Och vända orden till sin fördel. En
kan gå till kunskapen inom reklam eller pr, för att se vad som fungerar. Eller till de som gjorde motstånd med sucess, genom historian. Hur gjorde de det?
Men egnetligen finns det säkert smartare folk än jag, det pågår
även en maktkamp unde valet där de som idag kämpar för miljöfrågor står handfalna med de som inte bryr sig mobiliserar. Det är inget vidare att se på, men man härma det som fungerar då. TA efter det
som fungerar och sedan inte glömma bort var en själv står. Det skall även höra attraktivt ut, budskapet, det säljer säkert inte så bra, biljetter till jordens undergång. Eller livet på jordens undergång.
Det verkar vara ett stort flertal som inte fattar, eller så tänker de som så, att just de kommer att överleva. De är som är rena egiostar, det är säkert mera en halvparten av alla, tror att de överlever oavsett.
De klarar inte att förstå sammanhanget, att vi faktisk är en liten del av någonting. Suck och ack och ve.
Ingen ide är galen men en kan inte delta på alla ideer. Så är det nog. Intill jag hittar den rätta
sammanhanget så känner jag mig ensam på denna vägen.